Ranga piekarskiej urazówki - w opinii pacjentów

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Od 1996 r. prowadzone są badania oceny satysfakcji pacjentów leczonych i konsultowanych w naszym Szpitalu. Ankiety dotyczą m.in. oceny warunków i jakości leczenia, żywienia, przyjmowania do szpitala, postępowania lekarskiego i pielęgniarskiego, a także sposobów informowania pacjenta o procesie leczenia.

Wysokie oceny (80% ankietowanych pacjentów) dotyczyły warunków pobytu na oddziałach szpitalach z podkreśleniem czystości i komfortu. Równie wysoko oceniono stosowane procedury leczenia i informacje lekarzy kierowane do pacjentów o podjętej terapii. Ponad 50% ankietowanych wysoko oceniło pracę Rzecznika Praw Pacjenta w szpitalu. Na pytanie: czy szpital godny jest polecenia innym - około 80% respondentów wyraziło opinię zdecydowanie pozytywną.